GMINA BŁONIE

oficjalny serwis Gminy Błonie
Strona główna - Gmina Błonie

Zadania Wydziału


Do zadań Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego należy:

  1. prowadzenie spraw z zakresu kadr pracowników Urzędu Miasta i Gminy oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych:
  • prowadzenie spraw związanych z naborem,
  • organizowanie praktyk uczniowskich i studenckich,
  • opracowywanie danych do budżetu w zakresie paragrafów płacowych,
  • przygotowanie materiałów związanych z oceną urzędników,
  • prowadzenie spraw z zakresu szkoleń pracowników,
  • prowadzenie rejestru związanego z ochroną danych osobowych
  1. prowadzenie spraw z zakresu organizacyjno administracyjnego:
  • obsługa kancelaryjno-techniczna Burmistrza
  • obsługa administracyjna Urzędu,
  • prowadzenie rejestru wydanych pełnomocnictw i upoważnień,
  • przyjmowanie pism sądowych i prokuratorskich w wypadku niemożliwości ich doręczenia adresatowi w jego miejscu zamieszkania,
  • prowadzenie spraw z zakresu bhp i p.poż Urzędu,
  • wywieszanie w Urzędzie ogłoszeń,
  • prowadzenie spraw związanych z inwentaryzacją w Urzędzie,
  • przygotowywanie zleceń i umów na wykonanie określonych prac na rzecz Urzędu,
  • prowadzenie spraw związanych z umowami najmu, gospodarowanie pomieszczeniami biurowymi,
  • prowadzenie spraw ekonomicznych - przygotowywanie planów finansowych, prowadzenie analiz ekonomicznych w zakresie działania Urzędu,
  • organizowanie i prowadzenie spraw związanych z wyborami do Sejmu, Senatu, Rady Miejskiej, Burmistrza, Prezydenta RP, spisami powszechnymi oraz referendami
  • przygotowywanie odpowiedzi na zapytania i interpelacje radnych,
  • prowadzenie rejestru przyjętych skarg i wniosków,
  • przygotowywanie odpowiedzi na złożone skargi i wnioski,
  • prowadzenie spraw wynikających z interwencji mieszkańców u Burmistrza lub jego Zastępcy,
  • koordynowanie realizacji wniosków Komisji Rady Miejskiej,
  • obsługa kancelarii ogólnej,
  • obsługa biura obsługi interesanta,
  • obsługa poczty elektronicznej Urzędu,
  • ewidencjonowanie podmiotów działalności gospodarczej,
  • prowadzenie spraw związanych z podejmowaniem, prowadzeniem i likwidacją działalności gospodarczej,
  • prowadzenie spraw związanych z wydawaniem lub cofnięciem zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych,
  • wydawanie zezwoleń na działanie wielkopowierzchniowych obiektów handlowych,
  • dokonywanie kontroli przestrzegania przepisów prawa przez przedsiębiorców działających na terenie Gminy w zakresie objętym ustawą,
  • prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na wykonywanie regularnych przewozów osób w transporcie drogowych na terenie gminy,
  • prowadzenie spraw związanych z wydawaniem licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką,
  • prowadzenie ewidencji pól biwakowych oraz innych obiektów na terenie miasta i gminy w których są świadczone usługi hotelarskie
  1. a ponadto z zakresu komputeryzacji
  • rozpoznawanie potrzeb i możliwości wprowadzania komputeryzacji w Urzędzie,
  • nadzór nad wdrażaniem systemów komputerowych oraz prawidłową eksploatacją sprzętu komputerowego,
  • współdziałanie z innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie komputeryzacji,
  • organizowanie szkoleń dotyczących obsługi sprzętu komputerowego oraz eksploatowanych systemów komputerowych,
  • wprowadzanie do Urzędu nowoczesnych technik biurowych,
  • udział w pracach związanych z eksploatacją istniejącego sprzętu i oprogramowania,
  • administrowanie sieciami komputerowymi w Urzędzie,
  • ponadto Administrator Systemu informatycznego jest odpowiedzialny za funkcjonowanie systemu lub sieci teleinformatycznych oraz za przestrzeganie zasad i wymagań bezpieczeństwa systemów i sieci teleinformatycznych
Ministerstwo Cyfryzacji
Projekt pt.:"Wzrost dostępności serwisów internetowych w Błoniu - szansą na przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu osób niepełnosprawnych" dofinansowany ze środków Ministra Cyfryzacji
Strona internetowa bez barier


Copyright © by Urząd Miejski w Błoniu 2015
Wszelkie prawa zastrzeżone.